Stalker

Thursday, February 4, 2010

Haish !! Biasa nie

Haish... Assalamualaikum...
Lama je aku tak updet blog nie... seb baek la takde owang kisah...

Okayla.. nie aku ada story sket... aku ada la terbaca entry kawan karib aku nie... teringat la satu cite yang pernah aku dengar (ekceli aku sendiri alami) lebih kurang tambah tolak campur darab bahagi la...

Citer ini bermula dengan kisah seorang Lelaki dengan CIKAROO...
Ooppss sebelum tu nak habaq mai... citer nie bukan citer tentang 'Mat Rempit' or 'Bohsia- Pulang ke pangkal Jalan'

Tapi ini cerita tentang aku dan Si Dia...(ayat cam dalam citer adnan sempit)

Erm aku tak tau nak citer apa.. nanti aku publish la... heheh...

dush dush dush debik debik... okay okay jangan pukul... Ala macam korang kesah je aku nak story apa... huh...

Kay macam nie... aku rasa terlalu banyak masalah yang aku hadapi... tak de manusia yang suka cari masalah kerana takde manusia yang takde masalah... Lagipun bukan masalah tu datang pada aku... Dah aku gatai sangat pi melangkah masuk ke alam PERMASALAHAN ini... huh...

Aku... Loki Googulz(bukan nama sebenar)... pernah ada kekasih,.... dan aku pernah menyayangi diri nya lebih dari 3 tahun... Dan agak cintan cintun mee segera la... tapi dalam percintaan ini... Aku cuba berikan yang terbaik... tapi aku tetap merasa ada benda yang tak cukup.. benda yang tak ku dapat dari percintaan dengan dier..

Onestly... aku memang jahat... aku memang kijam macam kijang... Aku suka menyakitkan ati orang... Apa yang aku tau... aku tak pernah suka untuk berterus terang dengan pasangan aku dari dulu sampai la Ni... itu PERMASALAHAN bagi aku... aku pown tak tau aku belajar dari sapa... belajar kah??

So bila aku nie jenis tak memberitahu.. bila dah orang dapat tahu... ALKISAH la... (al kisah nak jadi kaya raya nak menang uang berjuta-juta) aku kena tanggung la akibat aku menyembunyikan SITUASI tersebut...

Dalam masa yang sama setelah lebih 2 tahun perkenalan dengan si Dia... Aku namakan die LINDA... kami hidup dalam suasana yang amat menggembirakan si dia... So kenapa bile dah gembira aku still tak merasa puas?? Maybe aku tamak... haloba... huh.. Loki loki... apa nak jadi dengan ko nie...

Lantas....

PERTEMUAN aku dengan si dia... Aku namakan dier Lavina... merubah ari ari ku yang berlalu bosan... kini pertemuan itu telah sedikit sebanyak mengisi masa ku yang dulu nya aku rasa membazir... ala bazir cam makan nasi tak abes... Sebutir nasi bersamaan dengan setitik peluh petani tau...

Kay sambung...

Kami berkenalan dengan cara yg agak tak proper.. bukan property yang wat beli rumah or prosperity yang korang makan kat MEKEDI... tapi Ari pertama aku menduakan LINDA dengan aku mengajak ngedate dengan LAVINA (bukan sejenis kenderaan kay...) kami bercanda ria di KARNIVAL YOUTH dan aku ingat lagi dier ampir nangis sebab aku tak tunggu depan toilet... dia ingat aku tinggalkan dier (padahal aku perati je dari jauh dier keluar toilet cari aku... tak sangka lak nangis.. huhu) Maafkan aku LAVINA...

Seharian bersama.. aku dapat rasakan satu CHEMISTRY LINK (bukan kimia kat sekolah or url kay...) kami bagaikan boleh berkongsi apa saja... kami bagaikan telah dipertemukan untuk mengisi kehidupan memasing...cewaahh... aku terasa ciri-ciri yang aku lihat dari nya hampir boleh aku katakan dia agak perfect bagiku...

Bukan aku nak up diri dier... or aku nak kata aku nie gelojoh sangat dgn pompuan (walaupun pernah kena sound.. agak nya kot) tapi aku sedar tentang kebolehan diriku sedikit sebanyak... aku boleh melihat personaliti seseorang dalam hanya berkenalan sedkit masa... (bukan kebolehan mengorat or menackle jatuh pompuan kay)

Aku adalah jenis yang mesra dan agak caring kot.. caring ker.?? so kadang2 aku di salah erti... tapi aku tak kisah pown kalau itu dapat melegakan ati korang.... (nak minta maaf ke.. nanti la kat bawah nanti...)

Back to the storyfrom the middle where it started.. cewwaahh speaking New Zealand siot...
YANG menjadi PERSOALAN nya... kenapa kah aku sanggup menduakan LINDA demi LAVINA... kenapa aku sanggup PLAY stick THREE..??

Agak kejam sedikit perbuatan ku itu... ada aku kesah?? TAK... sebab tak kisah la aku buat...

Hubungan aku berjalan lancar dengan LINDA
Hubungan aku juga berjalan lancar dengan LAVINA...

Masa terluang ku banyak ku abiskan dengan LAVINA... sebab dier sanggup melayan karenah aku.. dan aku pown suka jerk layan Gadis Cun nie... agak rasa bertuah juga la...

Tapi aku tak rasa aku dapat apa yang aku nak... hhaaaaiisssshhh... LOKI.. apa lagi ko nak nie.. tak puas puas.. ko nie napsu binatang ke or ahmad nispoo??

OOOpppssss.... sekejap sekejap... WAIT THE SEMINUTE FROM MOVING...

Aku pernah create ayat nie...

Apa yang kita inginkan tak selalunya kita miliki,
Apa yang kita miliki tak semuanya kita inginkan.


So short citer nya... Aku bukan tak puas... tapi AKU tak dapat memiliki LAVINA....
Rupa-rupanya bukan lah die single but AVAILABLE... tapi dier single BUT for TEMPORARY...
Tapi aku boleh terima setelah dier menceritakan nya.... aku jenis owg yang leh terima segalanya even TAMAN DALAM HATI ku ni di cemari lalat lalat dan unggas unggas berterbangan...

Kami decide.. menjadi rakan sepenuh masa...

Dan...

-bercambung-

p/s : aku story bagi korang baca... kalo baca taknak paham takpe.. takyah tunggu sambungan... kalo nak paham baca la... tunggu sambungan... aku updet bila aku pulang ke KUALA LUMPUR..

2 comments:

Aleen Afifi said...

kejap name minah tuh LAVINA jap g plak bace kat bawah lagik dah jadik LIVINA..

so kat sini ade dua pompuan ler ek...???
owh...ermmm....bagaimana pulak dgn pompuan yang 'ituw'??

bile nak ade kesah dia....

I'm waiting....

inisaya said...

im waiting too...
teruskan cerita.

Hit Baby One More Time