Stalker

Wednesday, January 13, 2010

SALAM 2010 !!

ASSALAMUALAIKUM...

SALAM HAMBA KEPADA SEMUA...
CEIT...

TAKDE SKEMA SKEMA... TAHUN NIE WALAUPUN TERLAMBAT NAK WISH.. NAK GAK WISH.. SELAMAT MEYAMBUT MAAL HIJRAH N TAHUN BARU ... HOO HOO HOO (ehh mcm kismes lak..)

Kay pengumuman... pengumuman siapa yang punya anak.. ehh tu lagu WALI... hengat aku desprate sgt...

Juz nak inform kat korang... start tahun baru nie... aku akan update benda2 yang leh wat korang gelak je(aku torai) Banyak aku nak kongsi... tapi nanti kita get along together gether kay...

Pada partner aku(bukan bakal isteri kay) Alien.. ehh aleen... nanti kita datang melawat kam0o kay...

Kini aku terusin cuba menhupdet blog nie mengikut kelajuan masa haku(bukan masa korang...)
so kalau korang laju sangat jgn salah kan aku yang di belakang...

Aku sambung nanti... ngantuk nak tido.. haha padan muka kena tunggu...


1 comment:

1603 said...

aleen nak kawen dah!!hehe..
okeh tidur baik2..
slamat taun baru juge..=)

Hit Baby One More Time