Stalker

Monday, January 25, 2010

APAKAH??


Halu... salam di beri : ASSALAMUALAIKUM...

Apa agaknya ari nie jariku nak tulis sambil bergerak menekan papan kekunci ni??
Apakah Ceritanya ?
Apakah yang minda nya fikirkan?
Apakah moral of da story??

Di pagi Hari dimana aku tak berkerja ku tatap komputer sambil tidak memandang papan kekunci dengan pantas jariku menekan mengeluarkan butir butir kata yang agak kurang di fahami pembaca...

Cerita nya bermula begini..

Di pagi Sabtu yang lepas (tidak di ingati tarikh sebenar kerana tidak ingin di ketahui umum..) aku bersiap bangun dari lenaku dengan hanya berbekalkan hanya 3 jam beradu(tido kay) di atas katil. Lantas aku gapai towel (tuala) dan bergerak menuju ke toilet (bilik air).. Alamak baru ku sedari sewaktu menekan kekunci nie.. Masakan aku ingin menceritakan perihal aku di bilik air??
Agak tidak sopan di sini..

Biarlah.. biar aku teruskan dengan cerita selepas perkara itu.

Aku bersiap memakai kemas... Sehabis kemas.. Aku melengkapkap diri ku dengan alatan dan barang barang yang perlu ku bawa untuk pergi ... Pergi kemana??

Sebenarnya.. aku ingin pergi ke Akademy Air Asia.. Buat apa aku di sana?? Ada temuduga terbuka yang aku ketahui dari rakan ku.. Lantas aku mengambil peluang itu untuk melebarkan lagi kerjaya ku .. Manakan tahu... ada rezeki.. Insyallah... Hhhee

Adakah korang bosan dengan telatah ku ini?? Takpe dah nak abis pown...

Secara ringkas nya aku cuba memendekkan citer...

Bertolak dengan 'Kelly' (sapa kenal kelly ?? certain people only noe..)
Mengikut highway kerana malas menempuh jam di pagi ari..
Sampai di LCCT.. tak tau mana ingin di tuju kerana tak tau jalan.. wakaka...
Contact ( hubumgi) rakan... dier tio.. ahh ada aku kesah.. heheh... Lantas aku bertanyakan jalan... Dier hanya memberitahu aku landmark yang terdekat je.. Tapi aku tak salah kan beliau.. kenapa..?? Sebab itu salah aku kerana tidak mencari sebelum pergi pada hari itu..
Tapi akhirnya aku jumpa... yeaahh.. Aku mencari tempak letak kereta...

Lihat.. betapa ramainya nya candidate(calon) yang pergi mencuba nasib seperti ku.. hehehe...
Aku tidak keberseorang... heheh.. Aku menuju ke barisan belakang.. sedikit demi sedikit masa aku harungi.. Akhir nya aku sampai di hadapan.. Sambil mengisi borang.. aku menunggu giliran...

nota gambar : menunggu giliran


Akhir nya ujian pertama..


Arrgghh................... aku taknak cite lagi...........

napa..??

SEBAB aku tak lulus 1 test... hampeh... MAJOK !!??

heheh tak la.. ada rezeki kat tempat lain kot.. tu la kata mak aku...(dier tak tau kot aku dah berenti keje.. Lupa nanti katanya...)


-end-


1 comment:

aLeen aVriL said...

Owh…citer ler lagik aper yg berlaku seterosnya……mcm tuh jer ker..
Tuh ler org ckp tinggi xcukup gatai jugak nk try..
Kan dah malu tuh haaaa….

Huhhu…
Neway..sowi ah org tak tahu jugak tempat tuh kat mana..
Org penah pegi open intebiu kat otel renaissense *betoi ker eja tuh??* jer….
Huhu..org pon xlepas jugak test ker 4 kot…stage 4…huhu..sbbnyer??xpyh ah citer…..mencik dowww..

Huhuh….
Lps nih pg test kat firefly..tgk bole dak….asenyer bole sbb firefly xstraight sgt…huh!!!
Klu nk pg ajak org tau..

Hit Baby One More Time