Stalker

Saturday, September 5, 2009

Last Few Week





Erm 2-3minggu nie tak sempat nak online..
Kalau sempat pun sebab bukak CIMBclicks... bayar bil.. hihi... settle...

Tapi ini antara yang aku dah wat past few week nie...

Aku balik Kampung.. Kampung aku la takkan kampung korang.. huh...
Sambut 1st ramadan di sana... balik dgn ati tenang.. alhamdulillah pose tahun nie wat aku lebih cool... Rasa cam sedih je pose sebulan... tapi baru je 1st pose.. dah dengar lagu raya.. apa daa...

Balik jumpa best frens dari kecik sampai la die 'membesar' ekeke... Lepak lepak di Kluang Mall.. aku hasut die beli handphone .. setan kena kurung.. tapi aku tak kena kurung.. keh keh keh...

Nie waktu aku keluar malam tengok bola kat kedai pakcik MahDee (McD)... lobam gak mato tengok sampai malam nie.. Balik dedua pening.. huhu..

Itu baru minggu pertama.. minggu depan nya lagi aku balik kampung lagi... al maklum la rindukan nenek.. hehehe.. grand ma.. Tapi aktiviti aku adalah meng'touch-up'kan bumper kakak aku.. heh heh he... aku beli peralatan semua then aku ready membuka kete my sis... abis la... dia tak pasan sebab aku wat time dier tgh tido.. tapi die rileks aje kalau aku wat ape pun...

Lagi satu aku tolong nenek aku mengupgradekan Aquarium dier.. tapi kejadian geram berlaku...
Aku beli 40 ekor anak ikan... comel berkaler2 lagi.. huhu... mati begitu saja.. Sebab nya... air nya nenek aku pi buh air paip.. aku ingat air perigi.. huhu... abis tak sampai 5 minit semua mengucap.. huhu...

Tapi sebab rasa bengang.. aku pg beli balik 20 ekor.. tapi aku settlekan dari tong kosong sampai la berhias bagai.. taruk anti chlorin semua... idup la hendak nya.. siap taruk kapal karam tong pecah.. gambar tak snap sebab nak balik kL dah time tuh..

Abis cite kat kampung.. aku nak balik lagi tapi my grand ma marah.. die kata tiap2 minggu balik.. baik duduk kampung je.. ekekek nenek nenek.. hehehe luv u grandma..



Kay next story.. heheh

No comments:

Hit Baby One More Time