Stalker

Saturday, September 5, 2009

Few words Again..


Aku ada terbaca ayat2 nie di satu tempat.. and ada yang aku tambah.. tapi anggap la ia bukan dari ku.. hehehe...


"Malam tadi aku kirim bidadari untuk menjaga tidur mu...
Tetiba bidadari itu terburu-buru pulang kepadaku... Ku tanya mengapa? Jawapnya.. Kenapa menyuruh BIDADARI menjaga BIDADARI...? "

"Pertama kali aku bertemu mu, aku takut untuk berkata2 dengan mu,
Pertama kali berkata2 dengan mu aku takut sekiranya aku menyukai mu,
Bila sudah suka, aku takut yang aku menyintai dirimu,
Sekarang, aku menyintaimu, aku lagi takut dengan keadaan sekarang..
kerana aku takut kehilangan dirimu..

Waahhh.. Kamu memang MENAKUTKAN!!"



"Mencintaimu adalah KEINDAHAN,
Dicintai Mu, adalah KEBAHAGIAAN"


to be continued.....

1 comment:

Cikpuanmuda Juju said...

biler yer nak sambung tu????

Hit Baby One More Time