Stalker

Thursday, December 23, 2010

10 Hengget

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Uhuk Uhuk..(ni tanda batuk nak demam)

Today is Thursday and will be friday tommorow... Uhuk uhuk...
Adeh.. hari nie aktiviti tak banyak... kroje kat opis takde.. dok tunggu payment je... then... balik.. layan si dia stadi... Almaklum la nie final exam die..

Dok membebel kata nak stadi nak stadi... tapi asyik dok komplen banyak nak kene stadi itu la ini la.. So loki nie jenis layankan je..

So dah dkt pkl 9 pm tuh.. Mistrezz ni ajak la loki pi pasar malam kat jalan kuching tuh... kata nya nak pekena kulit ayamg goreng.. huhu.. kulit pown nak makan... duhh...

Sampai kat sana terus paking .. tapi agak jauh sikit dari lokasi sebab saja nak berjalan n taknak sesak2... hehe.. Baru keluar kete then tak sampai lima tapak baru pasan.. dalam wallet tinggal RM10.. ingat ada RM30.. huhu...

Loki - Me, ada bawa duit tak? B ada 10 hengget je nie..
Mistrezz - Erk.. mana me bawa duit.. wallet tinggal (memang perangai dia tak suka bawa wallet.. huhu)
Loki - Erm takpe la.. me nak makan apa?? (Tanya dulu sebab selera dia nie lebih, tapi makan sikit.)
Mistrezz - Erm tak yah makan bebanyak.. kita makan bihun sup kat Citarasa Utara tuh..(cehh tadi beriya nak makan kulit ayam goreng)
Loki - Owh okay.. jom...


Sambil berjalan sibuk dia kata..

B tuh sedap tu... huhu... popia goreng..
B tuh sedap tu... huhu... putu piring...
B tuh sedap tu... huhu... cakoi panas...

Ahhh takde2 awak tu selera besar.. tapi nnt tak abis... simpan utk minggu dpn lak datang..
Ahh sudah... dia tarik muncung itik dia.. hehhe..

Tapi at least.. dengan berbekalkan RM10.. leh dapat gak

mee sup x 1,
bihun sup x 1,
air soya x 1,
apam balik x 2,
kuih bingka x 4 biji.

Hah banyak kan.. sedap n KENYANG punnn....

Heheh.. so tak semestinya kene berbelanja lebih..
Amalkan sikap menabung n berjimat... tak semestinya kita rugi.. Chiaow...


2 comments:

Lelaki Ini said...

hahaha
bagus sgt2!

Loki Googulz said...

Ngeh ngeh ngeh... apa yang bagus nye lelaki ini?????

Hit Baby One More Time