Stalker

Friday, September 3, 2010

Penjual OH Pembeli !!

Lama sudah tak mencoret carik kan kawasan bendang nih.. Hhuhu.. agak lama.. Kenapa??
Banyak benda nak kene buat.. biasa la bila tak update tu maksudnya Zibi (Bizi) la... huhu


Cari duit nak raya..
Cari duit utk kawin..
Cari duit bayar hutang..

NAK CARI DUIT NAK CARI DUIT.. EHHH!!

Nak beramal soleh lagi.. Tak gitu..

OoooOOppss sebelum tu nak ucap kan.. SALAM RAMADHAN dan SELAMAT HARI RAYA.. hahha

Erm mood raya bagai.. tak tau nak cerita apa kan.. Asyik nak citer raya je.. Huhu.. kat opis citer raya.. kat umah citer raya.. dalam 1st Book (fesbuk) citer raya.. Adooii...

Tapi apa yang cuba aku nak cite nie (alamak ayat cam skema.. haha) Pasal kes kes di bulan Ramadhan or sebelum RAYA nie.. Citer apa..?? Cite pasal Polis tangkap org jual barang tiruan la..

Aku bukan nak pro' or kontra'... tapi benda2 macam nie susah nak kontrol kalo aku tgk la... sebab apa.. ko bagi la ceramah pameran serbuan opss... bagai... Tak de diaorang kesah de.. as long as you love me.. ehh.. lari tajuk.. as long as diaorang dapat duit SUDAHH... ada diaorang kesah pihak berkuasa... Nak tepuk dada tanya selera pown dah sampai bagaikan Selera hilang rasa pun tiada dah.. Ceewwwaaahhh...

Tapi pada aku ekceli.. pada orang tu sendiri.. dan keadaan org tu gak... Bukan aku nak salah kan penjual.. kerana .. Manakan Penjual Tanpa Pembeli.. Manakan Barang tanpa Permintaan... Nak marah salah tak marah pown salah kan... Ye la.. Nak beli Levis kat outlet... Orang MAMPU MAMPU je kot beli... RM250.. RM300.. yang berpendapatan rendah nak merasa?? Pegi la jalan TAR.. ".. Hah mai beli.. mai beli.. dua RM60.. dua RM60.. haaiiihhh.."

Aku pown tak salah kan pembeli .. kerana.. Ada barang boleh beli .. Ada penjual boleh cari.. So .. Aku tengok kekadang mereka ni dah macam MELUKUT DI TEPI GANTANG.. ehh tetiba lak.. Bergantung antara satu sama lain..

Tapi barang ORI adalah berkualiti..

Barang PIRATE Tanggung Sendiri...

KESIMPULAN : HHHAAAAIISSHHHH...!!! Fikir la untuk kebaikan anda... Jangan sampai buat sesuatu sehingga boleh menyusahkan anda..














































No comments:

Hit Baby One More Time