Stalker

Saturday, April 10, 2010

Sedap Ke??

Salam... Hah ari ni aku nak citer pasal ari semalam...

Ye la.. takkan aku nak citer tentang hari esok lak.. mana la aku tau meramal...

Begini cite nya...

Semalam kan Jumaat... Pagi semalam kerana aku teramat rajin sangat.. aku telah mengRAJINkan diri aku untuk meMASAK... haahah

Actually bukan masak pe pown... aku wat cookies je..

meh layan...

mula mula... GAUL dik GAUL... pastu agak agak sebati sesuam kuku.. BAKAR..!!


Nie sesudah masak... agak tak SHANTEX...!!


And last but not LEAST...!!


p/s : jangan korang tanya rasa dier.. DUN U EVA !!!

4 comments:

Cik Pelangi said...

comel...
rse?

GadisKasutConverse said...

rasanyeeeeee??hmm....meh la sikit.ngee~

lumut said...

hehe..ok lah tuh kan..=p

Aleen Afifi said...

gambar ketiga tuh ade kaki tuh..kaki sape tuh..ekekkekee

Hit Baby One More Time