Stalker

Friday, February 19, 2010

Sori sori !!

Assalamualaikum...

Hai hai hai... ampun maaf la kat korang yang polo blog aku nie (polo ker??)
Yer la bukan apa... sampai berhabuk sawang bagai blog akew nieh...

Erm agak2 kenapa aku tak hupdet akew nye blog nie?
Antara2 nya :

1. Aku malas...
2. Masa aku kekadang terhad.
3. Komputer akak aku guna (sekali 2 komputer dier guna serentak)
4. Aku sibuk mencari kerja.. (almaklum la dah jadi peng"mangga" sepenuh masa)


Hahaha boleh tak aku bagi alasan tu semua...
Erm bukan niat aku nak membiarkan sesawang aku nie menjadi sawang sepenuhnya...
So ampun ampun...

_____________________________________________________________

So ari nie nyer aktiviti adalah :

Aku gi solat jumaat... tapi sebelum tuh... aku tido... dari malam tadi sampai la pukul 12.30.. hahah agak kejam aku... sebab membiarkan diri ku diperlakukan begitu... hahaha

Bukan apa... sebab malam tadi aku siapkan kerja part time aku... pukul 5 baru tido...
Sihat kah macam tuh... adoii... tapi dah siap... agak2nya berapa la dapat payment...

______________________________________________________________

Ekceli dalam bulan 1 n 2 nie... aku punya aktiviti banyak di pengaruhi oleh majlis2 mempelai rakan2 ku... bulan feb je... setiap sabtu ahad ada majlis... dah macam menteri lak nak kena hadir semua tuh... ( tapi kena la hadir .. kang aku kawen takde orang datang lak... kawen kew)

Kat kelendar rumah aku (bukan rumah korang kay.. takyah la tengok) penuh dengan marker...
Yang agak best... aku di jemput untuk menyunting wajah mereka di lensa kamera... (kamera pinjam je pown)... maybe disebabkan minat aku kowt... Ada la aku snap gambar2 mereka...

Nanti aku akan wat post utk gambar2 diaorang tuh...

So by then... aku chaloww dulu...

No comments:

Hit Baby One More Time