Stalker

Wednesday, November 11, 2009

TERPERANGKAP !!


Hah.. nie loki ada terbaca la kat salah satu entri.... di salah satu blog.... di salah satu rakan loki ni... (berapa banyak salah da... betul ke tak nie..)

Actually nak cite pasal pengalaman terperangkap di dalam sebuah ruang(bukan ruang masa kay)
bila baca entri member loki tuh.. yang terperangkap.. teringat la dulu waktu terperangkap sewaktu nak mendepositkan duit di salah sebuah cawangan bank yang terkenal brand nya di Malaysia ...

Cite nya bermula bila loki nak deposit duit.. time tuh 11.58pm so juz try luck la nak keluar kan duit... n then nak deposit dalam akaun payee... tapi mesin down lak.. dan dan tu la.. huhu

Pastu loki tak terus keluar.. tunggu lagi dalam ruang legar tuh.. dalam 15 minit macam tu ada customer lain nak masuk..

TAPI... pintu dia taknak bukak.. loki igt brother tu memain.. bila loki try bukak pun tak boleh.. GELABAH sket la waktu tuh.. huhuhuh.. pelbagai cara di cuba pakai.. tapi apakan daya...

Brother Bear : Macamana awak leh masuk?
Loki : Tadi saya masuk okay je... Tapi ni tak leh bukak lak...
Brother Bear : Abis awak macamana kat dalam tu.. tak leh kluar ??
Loki : Tido sini la gamak nya (dalam hati nak balik...)
Brother Bear : Erm takpe la maybe jap lagi terbuka... Abg pegi dulu la yer...
Loki : Owh okay (ceh hampeh igt nak tolong...)


Bila brother Bear (bukan nama sebenar) tu blah... aku apa lagi menjajau dalam tuh mencari jalan keluar.. tak berjaya... Last2 aku membuat panggilan kecemasan ke CALL CENTRE maybank.. tanya ..

MCC (maybank Call centre ) : Ye selamat pagi boleh saya tolong...
Loki : Ye awak bleh tolong saya..
Saya bukan nak tanya tentang produk awak..
tapi saya nak awak tolong saya keluar dari awaknya bank nie..
Saya terperangkap di sini... HUHU

10 min berbual tanya tu nie...

MCC : Okay en kena tekan buttong kat belakang tiang ..
dia tersorok sket.. butang dier kecik je.. then en boleh keluar..
Ada apa3 lagi boleh saya bantu en??
Loki : Owh itu saja.. thank you...

Lalu loki pun wat apa yang disuruh... fuhhh.... berjaya.......
APALAGI.. start kete... balik la.. kat rumah masih teringat2 lagi kisah tadi..

Moral of da story.. takmo merayap memalam kat tempat yg kita tak biase...

DAA..

2 comments:

GadisKasutConverse said...

hehehe...seperti ceritaku...=P

Aleen Afifi said...

owh ek....kat mule2 citew cm xmo btau tuh bank aper....dan dan kat tgh2 citew p sebut lak tuh bank aper...ceh...xsuspender lgsung..hahaha

Hit Baby One More Time