Stalker

Friday, November 6, 2009

Hehe.. Untuk hari nie..

Hari nie keje cam biasa la malas sket nak keje nyer.. erm...
Tapi tadi aku di SHOCK kan dengan tawaran yang telah di buat oleh customer bank aku...

aku : Assalamualaikum en.. boleh saya bantu?
en Q : erm check kan baki akaun saya...
aku : owh boleh saja.. tunggu sebentar ye (sambil mengecheck)
aku : Balance sekian sekian sekian en...
en Q : owh time kasih ye.. by the way.. sapa baca majalah Digital Camera tu (sambil melirik mata ke majalah bersebelahan dengan aku)
aku : owh saya .. tengah praktik kan menjadi pro... kenapa en pun minat ke??
en Q : Lahh napa tak bagitau awak minat... mana tau leh join saya wat even.. saya pun sekarang tengah wat business nie ... kalau ada event awak nak join bleh la ikut... dalam seminggu dua maybe ada job kat penang...
aku : (dgn nada teruja) wahh yer ke.. erm boleh ke?? tapi nanti saya bawa tunjuk hasil tankapan laut saya pada en ye....
en Q : owh okay.. ala boleh bincang2 nie.. lagipun tak rugi kalau awak buat part time benda nie... even as an hobby..
aku : Owh okay... (sambil tersenyum)
en Q : kay kalau ada masa kita borak lagi..


lantas en Q berlalu pergi.. hehe berbunga aku bila ada orang iktiraf diri ku ekekek.....
So lepas nie kena praktis make perfect lagi la..
Aku nak start praktis dgn futsal malam nie anjuran Branch aku.. ehehhe...

Lagipun staff kat branch aku kata aku tangkap gambar semua lawa2 ( sampai hilang album aku diaorang rembat.. tak ngaku lak tuh.. huhu) tapi aku puas ati.. leh jadi serious aku dgn benda nie..

So nanti bila ada benda best aku hupdet lagi.. hehhe daaaaaaa

No comments:

Hit Baby One More Time