Stalker

Tuesday, October 20, 2009

Aritu..

Aritu punya cerita la.. bukan ari ni mahupun ari esok...

Aku punya la boring.. boring ye.. bukan baring... so aku membuat keputusan untuk pergi ke dapur (jauh tuh.. ambik masa gak wat keputusan tuh) lalu ku bongkar2 dapur tuh.. tapi juz bukak peti ais je la.. takde maknenya nak aku selongkar laci3 lemari3 tuh...

Bila aku dok godek2 dalam tu.. nampak la a pack of yogurt... yum yum..(bukan yummy yang membesar bagaikan johan tuh.. ekeke..) apa lagi .. ku rembat la sebotol... mak aku nye kot.. ye la diet la konon.. huhu... bukak penutup baru la aku teguk.. tak bukak camne nak teguk kan??

Gulp gulp gulp.. (ehh macam minum air Big Gulp 7E lakk) huhu.. separuh ku telan.. sedang tengah proses nak menelan yogurt tuh.. almaklum la yogurtsss nie kan bukan macam air.. so aku belek2 la botol tu tengok isi kandungan... tengah duk belek2 tuh.. aku terpandang la sesuatu...

Expiry on 09.09.2009

Wahh.. bagus betul orang3 kat dalam rumah nie.. benda dah expires pun tak buang... still baik packaging lagi.. macam baru beli... nak jugak la aku tersembur.. tapi apa kan daya.. dah abis telan baru pasan.. nak taknak redha je la..

Takut gak... sakit perut kepoisonan pewut ku ini.. huhu.. but alhamdulillah.. syukur... rezeki tuhan tuh tak merbahayakan ku.. heheh

Tu je nak stowy mory...


moral of da stowy : sebelum makan baca bismillah.. then tengok expiry nya.. hehehe

No comments:

Hit Baby One More Time