Stalker

Saturday, September 19, 2009

Words Part II

After this.. i will stop this blogging page for a certain time.. so juz wait for me kay... later or neva.. hehe.. adios ... Minta maaf zahir dan batin...


Ku kirim kata cinta, kerana kata serupa kristalkaca,
Kau bisa Berkaca atau melihat luka di dalamnya.

Izinkan aku memasuki hatimu yang paling sunyi,
Dimana luka dan ngeri kau simpan sendiri.


Aku ingin mencintaimu dengan sederhana,
seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu,
Aku ingin mencintaimu dengan sederhana,
Seperti osyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada,

What is a flower without the sun,
what is the earth without the sky,
What am i without you,
that is why i tell you....
I love you...

Akan tiba saatnya di mana aku harus berhenti,
Berhenti mencintai seseorang bukan kerana aku putus asa,
putus asa meyintainya,
melainkan kerana aku menyedari bahawa orang yang aku cintai...
orang yang aku cintai akan lebih bahagia,
bahagia apabila aku melepaskannya......................................................................

No comments:

Hit Baby One More Time