Stalker

Friday, May 29, 2009

Another Day PasT

Diikutkan semalam aku balik kerja lewat... banyak keje yang perlu di settlekan bila dah lama sangat cuti...

Suasana kerja dah tak macam dulu... Aku rasa macam dah takde org heran aku kerja kat situ.. macam bawa masalah je..

Kadang2 hidup bukan senang dan kadang2 kita nak hidup yang bukan susah.. Huh.. SUSAHnya..
Semalam pinjam hafiz nye HP sebab nak browsing.. 1st thing benda nak browse ialah my blog n .... blog.

Tapi ada sedikit hampa la... what i expect to read maybe not as wat im exected...
KECIWA lagi... Dah la asyik bagi msg salah orang jer.. Erm rupanya... apa yang kita harapkan tkkan kita dapat even we're trying...

Aku rasa aku bukanlah untuknya... Maybe there is a better person then me...

Aku adalah seorang yang pengalah dari pemenang..
Aku adalah seorang yang memberi dari menerima..

Im not as wat i'am

Aku dah rasa macam malas nak tulis blog nie.. Macam there is no point left.. erm..


Nvmd.. Kalau ada sesiapa yang read my blog.. kalau aku ada update lagi.. ada la tu...

Anyway.. thanks for drop by..

daa Assalamualaikum....

No comments:

Hit Baby One More Time